zondag 29 maart 2015

De afgelopen week.....22 maart tot en met 28 maart 2015

Door omstandigheden heb ik de afgelopen week weinig gelopen. Slechts één training van 45 minuten en een wedstrijd van bijna een half uur. Slechts een kleine 12 K in totaal en dat is veel te weinig in de voorbereiding op de Connemarathon, die over twee weken in het Westen van Ierland plaatsvindt.
De wedstrijd die ik gisteren liep was er trouwens één van goede kwaliteit. Op het Landal GreenPark in Haarle en de flanken van de Hellendoornseberg liep ik de 5,45 K in 29:47, hetgeen een 5 K-tijd inhoudt van rond de 27 minuten en dat is voor mij een goede tijd op dat pittige parcours. De komende week zal ik proberen nog één of twee lange afstanden boven 10 K te lopen ter voorbereiding op de Connemarathon op 12 april. Tot de volgende week....