zaterdag 22 oktober 2016

E- mails

Dagelijks krijg ik veel bezoekers op mijn blog, met name uit Nederland en Duitsland. Ik zou graag eens willen weten wie mijn blog regelmatig bezoekt. Ben je bereid mij een E-mail te sturen?  Jouw E-mail wordt niet gepubliceerd, tenzij je aangeeft dat je er geen bezwaar tegen hebt.

Täglich besuchen viele Leute aus den Niederlanden und Deutschland meinen Blog. Gerne möchte ik wissen wer meinen Blog regelmäßig besucht. Bist du bereit mir eine E-mail zu schicken? Deine E-mail wird nicht veröffentlicht, es ei denn daß du angibst das du das erlaubst.

Every day many people are visiting my blog, in particular from The Netherlands and Germany, but also from other countries. I like to know who is visiting my blog regular. Are you willing to sent me a E-mail? Your E-mail will not be published, unless you indicate that you have no objection.

E-mail adres   :   gerrit.schuitema@compaqnet.nl   of   gerrit.schuitema@planet.nl