zondag 23 oktober 2016

Sallands Cross Circuit

In Nieuwsbrief 6 van het Sallands Cross Circuit ( www.sallandscrosscircuit.nl ) is onderstaand, door mij geschreven, artikel te lezen:

Haarlebergloop 2014
Gerrit Schuitema, deelnemer SCC

Als ik mijn gegevens raadpleeg is het in november 2011, dat ik voor het eerst een wedstrijd van het SCC gelopen heb en wel in Laag Zuthem. Enkele dagen later schreef ik op mijn blog: “door de goede organisatie, de uitstekende weersomstandigheden en het fantastische parcours was het één van de mooiste crossen die ik gelopen heb”. In  2013-2014 heb ik deelgenomen aan 7 crossen. Ik heb genoten van prachtige wedstrijden in o.a. Haarle, Laag Zuthem en Nieuw Heeten. Op mijn blog heb ik daar verslag van gedaan en zinnen gebruikt als: “..want ik wil eigenlijk geen wedstrijd van het circuit meer missen” , “...ik zie dan ook erg uit naar de Kerstcross in Nieuw Heeten”, “...op naar Heino en Heeten in het prachtige Sallandse land”. Vanwege een blessure kon ik vorig jaar niet deelnemen en ook momenteel ben ik niet blessurevrij. Toch hoop ik op 13 november aan de start te kunnen staan in Haarle, want het SCC vind ik fantastisch.

Volg de blog van Hardloper Gerrit online